Jäsentapaaminen torstaina 24.2.

Vuoden toinen jäsentapaaminen pidetään helmikuun 24. päivänä. Paikkana on jälleen Zoom-videopalaveri. Mikäs sen kätevämpää, kun jäsenemme ovat hajaantuneet ympäri Suomen – jopa Euroopan! Linkki tapaamiseen lähetetään sähköpostilla kaikille jäsenmaksun maksaneille. Tervetuloa!

Laita siis tausta selkäsi takana esittelykuntoon ja liity pimeään seuraamme! Mitään erityistä keskustelunaihetta ei ole ainakaan vielä päätetty, mutta huhtikuun peruskurssista voidaan jutella (kouluttaja on paikalla). Lisäksi kirjoittamisesta innostuneet voivat jutella lehtemme päätoimittajan kanssa. Toimitustyöhön pääsee mukaan, jos innostusta on. Lisäksi tullaan juttelemaan ensi kevään ja kesän luolaretkistä. Niitä on luvassa niin kotimaassa (Lohjan Torhola, Enontekiön Toskalkarsti) kuin ulkomaillakin (Ruotsin ja Norjan luolailuleirit). Jos olet itse tehnyt mielenkiintoisia luolaretkiä lähiaikoina, niin kuulemme myös mielenkiinnolla tarinaasi.

Tapahtuma on vapaamuotoinen.